Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
if clauses creative writing
Indispensables
Donde ...
Guia
MONBUS02-10-2008
Como me chamo o cafre vou a dicir unha cafrada. Que algun conductor de autobus me explique porque os parades a falar en medio da estrada con outros conductores ou con xente interrumpindo o tráfico? Un destes dias un conductor aburrido púxose a falar conmigo por falar cando estaba nunha aceira e é bastante habitual se vades en un autobus comprobalo.
O CAFRE


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: MONBUS03-10-2008
¿Falas de Monbús, os heredeiros de aquela empresa despótica (Transportes La Unión) ,que noutros tempos estaba en mans de un gobernador de Pontevedra e aparcaban onde lle daba a gana, circulaban polo carril que lle petaba, os conductores discutían con todo diós en plan chulesco porque sabían que as multas lle iban a ser retiradas?.
¿A misma empresa que agora pode permitirse o luxo de eliminar impunemente o autobús das 07:30 da mañan entre Moaña e Marín e o das 19:15 de Marín a Moaña (dous horarios para estudantes e traballadores) porque din que non é rendible?
Monbús, decías…, mal asunto ese, mui mal asunto.
Impunes
RE: MONBUS06-10-2008
el que elimina también rutas de transporte escolar para algunos colegios porque tambien dice que no le es rentable pero no permite que otra empresa cubra estos servicios porque las concesiones las tienen ellos.
Los que llamas a Pontevedra y ahí no hay nadie que sepa dar un recado aunque llames 8 veces. Con los que tardas 4 meses en arreglar que te devuelvan un recibo que te han cobrado de más con el gasto que te conlleva llamar por teléfono que al final gastas el importe del recibo en el móvil y optas por no pagar el último recibo y ya haces al final tu mismo las cuentas. De una tómbola sacaron el título los adminstrativos estos de mombús.
orquidea
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados