Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
Concellos
Indispensables
Donde ...
Guia
INCREIBLE PERO CERTO30-09-2008
Haz click para ampliar O vran pasado pechouse a discoteca "clip por motivos de seguridade. Unha das deficiencias,segun oidas eran as pegatinas das mangueiras de incendios,que fucionan cando veñen os bombeiros e conectan na boca de incendios exterior e asi poder usarse a dita mangueira. A DENUNCIA e que esta boca de INCENDIOS esta tapada como se ve na foto por un contenedor de botellas, que fai mais de un mes q esta ahi molestando a todos os veciños cos ruidos de noite a cerrar os pub e discotecas. e impedindo asi o traballo dos bombeiros e procteccion civil.
GESTCOM


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: INCREIBLE PERO CERTO01-10-2008
pos a pechala de novo!
clí
RE: INCREIBLE PERO CERTO01-10-2008
Coido que hai motivos de moito máis peso para pechar ese garito que o que estas a expoñer.
Claro que podo estar enganado. ¿non si?
EL CAMPESINO
RE: INCREIBLE PERO CERTO01-10-2008
La pregunta quizas sea: quien es el idiota que ha puesto el contenedor delante de la boca de incendios? Los de la discoteca?
Marisol
RE: INCREIBLE PERO CERTO01-10-2008
Y ya de paso tambien se deberia comprobar si el resto cumplen las normas establecidas porque no solo es el Clip.
Si se cumple la ley para uno que se cumplan para todos que para eso estan y a mi me parece muy bien, un dia va haber una desgracia en alguno de los locales de Cangas y ninguno esta preparado.

Doohan
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados