Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
https://makidaisuke.com/mujeres-solteras-de-rusia-para-matrimonio/
Indispensables
Donde ...
Guia
EL CONCEJAL DE SERVICIOS QUE PUDO SER Y NO FUE21-09-2008
Esta es una denuncia es toda regla contra el concejal de servicios de Moaña, que tanto promete con esloganes como (E FAREMOS MAIS), pero toda la fuerza se le va en el habla, primero denunciar el lamentable estado en que se encuentra la calle de Ramón Cabanillas en donde dentro de poco tendremos que andar por las noches con linternas o poco menos, pues la falta de farolas es bastante apreciable y la desidia por parte de este concejal de servicios todavia mas. Por lo menos que se quiten los trozos que quedan adheridos al suelo, ya que son peligrosos para cualquier peatón, cables visibles, llenos de basura porque la gente los utiliza como papeleras, y que uno no tenga un traspies y se caiga encima, porque entonces ya veremos.
Las obras realizadas por R por toda la calle, dejando su rastro mas que visible como son parches con hormigon, parches a desnivel con la consiguiente molestia para los habitantes, vallas, etc, pero el concejal de servicios esta demasiado ocupado.
La dejadez en la limpieza de las calles por trabajadores que nisiquiera retiran los obstaculos para poder limpiar correctamente (para eso no los queremos), ya no se baldean las aceras, para que no hace falta. Falta de limpieza en los contenedores de basuras, que cada vez que se va a tirar la basura hay que ponerse mascarilla anti-bactereologica, y ni que decir de los camiones que se dedican a la recogida, que estan librando los contenedores al lado de la iglesia y se les escucha en el portal del almacen, claro esta hablamos de la 1 las 2 o las 3 de la mañana, y ni que decir del bonito aroma que desprenden a su paso por cualquier sitio, hasta los camiones de transporte de cerdos huelen mucho mejor.
En la bajada de la clinica Castro, ya de por si tiene peligro, cuanto mas si le sumamos que la valla rota en accidente por un vehículo pero de eso hace ya unos 6 meses, pero hasta que alguien no se caiga o se clave uno de los tubos en la rodilla pues no pasa nada, pero claro vienen con el cuento de los seguros de los coches. Señores a mi no me importan los seguros de los coches a mi me importa que pago mis impuestos para que por lo menos pueda andar por la calle sin riesgos añadidos.
Ni que decir de la subida que hay desde el antiguo ayuntamiento, mejor no se arriesguen, eso otro tanto hasta que alguien se caiga o le caiga algo encima pues tanto de tanto.

Y para terminar, en cuanto al radar, que por supuesto me parece una muy buena medida, deberian ponerlo alguna vez a lo largo de Ramón Cabanillas, sobre todo a partir de las diez de la noche, a lo mejor alguno se llevaba mas de una sorpresa, pero bueno que mas da, es solo mi humilde opinion, halla ustedes los que nos gobiernan que se supone que para eso les pagan, aunque a veces a alguno le de por pensar otra cosa.
uno mas


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: EL CONCEJAL DE SERVICIOS QUE PUDO SER Y NO FUE21-09-2008
Se te olvidó " un pequeño detalle " ¿ Alguien vió como está toda la zona del paseo en la parte de atrás de la plaza de Moaña justo enfrente del palco ? Eso es tercermundista, penoso, todo lleno de pintadas, los suelos de pizarras hechos añicos, sueltos y con el peligro de que cualquier crio o persona mayor pueda caerse, las malas hierbas que campan a sus anchas. Se crea o no esto se puede ver en pleno paseo marítimo de Moaña, en pleno casco urbano. Y de los barrios mejor ni hablar porque daría para otro capítulo entero.
Otro más
RE: EL CONCEJAL DE SERVICIOS QUE PUDO SER Y NO FUE22-09-2008
La verdad hace mucho tiempo que no paso por donde dices, pero viendo lo demas me sumo tambien a tu denuncia.
uno mas
RE: EL CONCEJAL DE SERVICIOS QUE PUDO SER Y NO FUE22-09-2008
Súmome ó que dixeste vós i engado algo máis.
A lexislatura pasada eu miraba moitas veces ó alcalde e máis a Euloxio paseando por casi todo Moaña. Agora nunca vexo a ninguén do concello pasexar por ningures. Non votei a Euloxio pero nótase a súa falta.
Non sei quén é o concellal o concello neste moento, pero sexa quen sexa, a ver si se pon as pilas de unha vez.
outro máis ainda
RE: EL CONCEJAL DE SERVICIOS QUE PUDO SER Y NO FUE22-09-2008
La verdad es que a este tío tenía que cesarlo de una vez porque desde el "ruido" que empezó metiendo con el tema de la limpieza de las playas sacando los restos de los barcos y la basura, no volvió a hacer nada de nada... a las pruebas que ponéis me remito... y al estado de abandono total de todo el concello en general... es una auténtica vergüenza... ¿este tío donde anda metido? ¿no pasa por el pueblo de camino al trabajo o que? Desde luego si algunos ya teníamos nuestros reparos a que encabezase la lista del PSOE el tiempo no ha hecho más que darnos la razón...
Un NoGenovés
RE: EL CONCEJAL DE SERVICIOS QUE PUDO SER Y NO FUE22-09-2008
E que Pastoriza só está entregado a súa parroquia ultimamente, non vedes que están a mellorar o paseo de Meira ( xunto a pista de tenis) e que arranxaron o calexón na porta do Sol. Non si e que se nota que é de onde é, polo que fai en Meira, xa que parece que non fai pero faino pouco a pouco, polo menos alí porque no resto de Moaña nin falemos.
Un
RE: EL CONCEJAL DE SERVICIOS QUE PUDO SER Y NO FUE22-09-2008
si vos queixades os do centro,pasar polo rural,ESTO E COMO A SELVA.
son outro
RE: EL CONCEJAL DE SERVICIOS QUE PUDO SER Y NO FUE22-09-2008
Estou dacordo con todos menos co que dí que fai ccousas en Meira porque é dalí. Xa era hora de que se fixese algo en Meira que carallo, e por riba fanno mal, porque talaron árbores antiquísimas para facer unha pista de terra para q corran os atletas e joderon boa parte da herba, pero bueno. Cod emais estou dacordo, que carallo teñen os concellais de servizos deste concello q non fan nada??? o malvidiño era tal q este. Que carallo pasa neste pais noso q ven aqualia e desfai as carreteras, ven r e desfainas, ven o do gas e desfainas ....e non as arranxan???? pa q esperamos anos e anos q nolas arranxen se veñen estes chapuzas e deixano todo feito kk
moañesa
RE: EL CONCEJAL DE SERVICIOS QUE PUDO SER Y NO FUE22-09-2008
Non coñezo o tal PASTORIZA nin me importa, pero coido que dentro da COMISION DE SERVICIOS habrá máis concellais ¿non?, pois iso si non vale para desempeñar o carrego para ó que foi desiñado, outro po sitio pero non é él ó único responsabel ¿Para que eleximos a 17 concellais entón, soio para que traballen catro?, é facil de arreglar soamente hai que ter vontade poítica e deixarse de chalaneos, MILLAN gobernar é dirixir a CORPORACION é ir correxindo as anomalías en canto a funcionamento é idoneidade dos concellais nomeados para unha area determiñada, senon vos estades rindo do pobo, hai que mollarse non acomodarse a ver si podemos recuncar catro anos máis. ¡Ah! ó dos paseos que na anterior lexislatura daban MILLAN é EULOXIO, ó poden seguir facendo é bó para a salud, sobre todo de MOAÑA.l
O MOUCHO MIRON
RE: EL CONCEJAL DE SERVICIOS QUE PUDO SER Y NO FUE22-09-2008
Tedes razón en todo, pero é verdade que si así está o centro, como deben de estar as parroquias...
Polo menos Ramón Cabanillas e Concepción Arenal arranxárona fai pouco aínda que na rúa de arriba haxa menos luz que no fondo do mar, ¿pero a rúa Daniel Castelao? desde que foi o do sentido único desfixeron a estrada, as beirarrúas están que dan pena, non hai mobiliario urbano... Recordo que fai uns anos comezaron a pintar as separacións dos aparcadoiros, sen asfaltar nin nada e non pintaron nin unha cuarta parte. E a rotonda é tercermundista, levan por diante os sinais e non os repoñen, ademais que poderían poñela un pouco bonita con céspede que é unha das primeiras imaxes que tes do centro do pobo.
En catro anos esta rúa non existiu nin sequera para quedar ben, xa sei que o van facer en breves, pero a ver canto tardan.
Daniel Castelao
RE: EL CONCEJAL DE SERVICIOS QUE PUDO SER Y NO FUE22-09-2008
O dos paseos acabo de entendelo agora que sei que o concellal de marras é o Pastoriza.
É malo de levar, pero iso non xuxtifica a Millán, que xa no se lle ve tanto como antes. Cecáis sexa porque se aburre co Pastoriza.
Imos a ter que falar co Caramuxo para que lle conte contos
un máis ainda
RE: EL CONCEJAL DE SERVICIOS QUE PUDO SER Y NO FUE23-09-2008
O problema deste concellal me parece que xa se lle subiu o cargo un pouco a testa, polo menos a min dame esa sensación. Todo o que se di nesta denuncia é certo, o pobo está que da pena, aparte de que algúns aloucados ao volante levan os sinais e demais, que dicir das famosas obras que hai na rúa Ramón Cabanillas que deixan as beirarrúas levantadas, que vas co carriño do rapaz e tes que estar cruzando a estrada porque agona non podes pasar pola esquerda, agora pola dereita... O de Meira é certo, recoñezo que todos os barrios teñen que mellorar, por suposto que lle tocaba, que está quedando moi ben... Pero que pasa no Real e no Con? será porque alí non hai rapaces. O parque do Muelle, o de toda a vida, está que dá pena, menos mal que o foron a rozar hai pouco.
E falando de parques, o outro día no que está no centro do pobo, o do barco, mirei a unha nai sacar debaixo do barco un condón, e segundo ela me contou xa avisara no concello para que a quen lle corresponda pase a limpar e vez en cando e xa non era a primeira vez que tiña que recoller algunha cousa. Si esta xente que limpa as rúas, non o fai ben, que llo esixan, porque os moañeses ben que pagamos os nosos impostos.
Señor Pastoriza, vaixe do poleiro que o final todos somos veciños.
FINA
RE: EL CONCEJAL DE SERVICIOS QUE PUDO SER Y NO FUE23-09-2008
En canto ó comentario de moañesa dicir que é unha estupidez que arranxen Meira facendo unha pista para correr, sabendo que esa zoa xunto coa illa de Samertolameu están esperando un plan especial do estado como o de recuperación da Xunqueira, que fará mellorar toda a zona en xeral(calidade de augas, zonas verdes...) Dígoo por iso e non por outra cousa, xa que despois o desfarán todo de novo.
Así que máis lles valía non invertir nesa zona en concreto facendo unha pista (que aínda debe de custar) e invertir mellorando o centro polo menos, que é o centro dunha vila que vaise convertendo en cidade de calidade pouco a pouco.
Un
RE: EL CONCEJAL DE SERVICIOS QUE PUDO SER Y NO FUE24-09-2008
No se le ha subido el cargo a la cabeza, su naturaleza es asi, ser prepotente, como bien decis, que se dedique a pasear por el pueblo, por todas las parroquias, y que vea como lo tiene, abandonado, y si es cierto que en todas partes tendrian que meter mano, como bien habeis dicho como en daniel castelao, pero si mismo en la obra que han hecho en la junquera, es que ya se va a quedar asi?, en vez de poner algo dejan crecer las malas hierbas?, y eso que es lo primero que se ve al entrar en el pueblo, sin arboles y sin nada, pues menudo........, pero que se la va a hacer, ya lo dije al principio de esta denuncia, que era mi humilde opinion, y que se entiende que saben perfectamente lo que tienen que hacer, aunque parece que algunos no entienden muy bien su cargo para desempeñar, pues ya saben como bien deciais si no vale otro para el sitio.
A por cierto, tambien podrian asfaltar el tramo de carretera que va desde la calle de don donato hasta el frapos, que supongo seran 150 metros, porque da pena, o es que usted tampoco se pasa por esa zona Sr. Pastoriza.....
uno mas
RE: EL CONCEJAL DE SERVICIOS QUE PUDO SER Y NO FUE24-09-2008
Hai que ver "UNO MAS" ó cariño que lle colleche o tal PASTORIZA, seguramente que xa non che caía ben antes de ser concellal, de todos modos si estás tan preocupado polo estado tan calamitoso de MOAÑA, o teu deber será acudir o AXUNTAMENTO é presentar unha queixa ou suxerencia por escrito poñendo en coñecemento da concellalía correspondente as túas inquedanzas é preocupacións que non te deixan dormir. En ese escrito podes poñerlle a retahila de necesidades que estimes más oportunas según tí, por exemplo: que sigan coa XUNQUEIRA, que asfalten todalas rúas, que repoñan as aceras de Ramón Cabanillas, que limpen as testeiras que estén cheas de maleza, etc. que impidan o cambio climático, que che toque a primitiva, é que teñas un fillo futbolista de élite, e si miras que non che fan caso, xa sabes para as próximas eleccións te presentas a concellal é todo solucionado. Avísame é conta co meu voto.
O MOUCHO MIRON
RE: EL CONCEJAL DE SERVICIOS QUE PUDO SER Y NO FUE24-09-2008
Para O Moucho Mirón, non sei se te deches de conta, pero un máis non é o único que pensa así. Tódolos comentarios deste post van na mesma liña e engadindo máis cousas á lista de necesidades do concello. Eu só plasmo a miña opinión, agora que se alguen me di que a miña rúa está feita unha marabilla, podemos debatilo, por suposto.
Daniel Castelao
RE: EL CONCEJAL DE SERVICIOS QUE PUDO SER Y NO FUE24-09-2008
Para el moucho que no ve nada, eso que tu me cuentas ya lo he hecho, y como puedes ver ni caso, por eso mismo se presenta este post para darle un poco mas de publicidad al tema y haber si por lo menos se dan por aludidos, que ya va siendo hora, ahora si para ti esta todo bien excusas de escribir en este posteado pues el hilo esta abierto exclusivamente para que la gente denuncie los desperfectos de los que tenga conocimiento.
uno mas
RE: EL CONCEJAL DE SERVICIOS QUE PUDO SER Y NO FUE25-09-2008
Para o Moucho Mirón, si acaso eres ti o tal Pastoriza, baixa do poleiro e pasea polas rúas. Só dicirche, que eu non o fixen pero sei de moitos que si o fixeron as denuncias pertinentes como ti dis, algunhas corresponderon e outras no olvido. por certo, as que fixeron foron a base de moita insistencia. Grazas
FINA
PARA O MOUCHO MIRON25-09-2008
O noso deber será acudir o AXUNTAMENTO é presentar unha queixa ou suxerencia por escrito poñendo en coñecemento da concellalía correspondente as nosas inquedanzas pero o certo é que este traballo que propós é tan tedioso coma inútil. Penso que en vinte anos de peticións ó concello, arranxaron o meu problema poucas veces e cando o fixeron foi tarde. E penoso pero é certo, que ós políticos que nos desgobernan moven o cú cando as denuncias se fan públicas, e o teño comprobado nesta web moitísimas veces. Denuncia feita, problema solucionado ¿ Será casualidad ou trasladarán as nosas inquedanzas a concellalía correspendiente ? Non sei, pero funciona.
Rosalia
RE: EL CONCEJAL DE SERVICIOS QUE PUDO SER Y NO FUE26-09-2008
Fina teño que decirche que eu non son PASTORIZA, teño mellor gusto vestindo de paso que elevas as queixas polo irresponsabel que dis que é, suxírelle un novo asesor de imaxen.
O MOUCHO MIRON
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados