Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
http://www.fremontfamilyresources.org/
Indispensables
Donde ...
Guia
OS COMUNITARIOS IMPRESENTABLES10-06-2008
Con asombro leo a noticia de que en plena crisis a CEE, organismo este que vive do conto, vota a favor de que aos traballadores lles sexan pisoteados os seus dereitos que tantos anos custou conseguir e propoñen unha xornada semanal de traballo de 65 horas para os obreiros. Así deste xeito, estes chupóns da comunidade seguirán vivindo a corpo de rei, e tamén para que as grandes empresas sigan gañando máis dieñiro. ¡Hai que sair da CEE Xa! Menudos sinvergonzas, que traballen eles e as súa familias día e noite ¡carallo!. Que ninguén se leve a engano, que ao ritmo que levamos en poucos anos aprovarán unha lei que todo aquel que se xubile pegaranlle un tiro para que non dea gastos, menudos impresentables que están gañando un soldo de carallo a nosa conta.
O TIRANO


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: OS COMUNITARIOS IMPRESENTABLES10-06-2008
¡Uy! Señor "tirano", que catastrofista es usted, eso no es importante ¡caramba! al fin y al cabo solo se trata de un aumento de poco mas del 50% de la jornada laboral, a cambio los obreros van a tener menos tiempo para gastarse el dinero, de estar con los hijos que siempre están pidiendo, o con la familia y amigos, verdaderos expertos en "sablazos". Lo dicho señor "tirano" eso es una pequeñez.
Lo verdaderamente catastrófico, preocupante e inaudito, es que cierren Clip, ¿Donde va la chavalería a tomar sus copichuelas ahora? ¿Donde van a estimularse y ponerse a tono sin que nadie les moleste? y lo mas preocupante, ¿donde van a ir los muchachos casaderos que superan los 25 años y que allí tenían la oportunidad de conocer a las quinceañeras de la comarca, para poder entablar "relaciones serias" y con gran futuro? ¿Donde va a ir mi amiga "la mandriles" cuando venga de vacaciones?
Lo dicho señor "tirano" esto es lo verdaderamente importante y no esas fruslerías de la jornada laboral, que a todas luces es beneficiosa, ¿Acaso no se da cuenta que últimamente los empleadores no cambiaban el coche con frecuencia, que estaban reduciendo el número de segundas viviendas y lo mas preocupante, que estaban reduciendo drásticamente los gastos en amantes, meretrices y juergas? Ya vera como con la jornada laboral de 65 horas todo vuelve a la normalidad.
Un besito señor "tirano" sea bueno y duerma con los angelitos.
Rosalinda, berberecho portugues, pescadeRías
RE: OS COMUNITARIOS IMPRESENTABLES10-06-2008
QUE TRABALLEN AS 65 HORAS CARLA BRUNI Y AS QUERIDAS DO MAFIOSO BERLUSCCONI, E TAMEN A NAI QUIE PARIU O REPRESENTANTE ESLOVENO.

¡QUE VIVAN OS MARTIRES DE CHICAGO!
SACCO-VANCETTI
RE: OS COMUNITARIOS IMPRESENTABLES10-06-2008
SINDICATOS TRAIDORES DO POBO,ABEDELAS PAJAR TODAS XUNTAS,A PENA QUE CANDO LLE DERON O OUTRO O PAUSASO NA CABESA NON LLE DERAN MAIS FORTE
ATAOSJUEVOS
RE: OS COMUNITARIOS IMPRESENTABLES10-06-2008
"QUE TRABALLEN AS 65 HORAS CARLA BRUNI Y AS QUERIDAS DO MAFIOSO BERLUSCCONI, E TAMEN A NAI QUIE PARIU O REPRESENTANTE ESLOVENO.

¡QUE VIVAN OS MARTIRES DE CHICAGO!"

Mellor expresado imposible!!!, plas plas plas. Parece que imos de volta ao século XIX.
...E A NAI QUE PARIU O INGLES
RE: OS COMUNITARIOS IMPRESENTABLES10-06-2008
E despois dicen que a dereita é igual ca esquerda, que hai crisis de ideoloxías, soamente fai falla boa xestión ¡ó carallo! MERKEL-SARKOZY-BERLUSCONI, soio falta AZNAR dentro desa terna.
Empezaron pola emigración, moro malo, turco terrorista, musulmán fanatico, negro zumbón, soio queda que os galegos que están por Europa os metan no mesmo paquete, e para acabar de fodela sacaron da manga SESENTA E CINCO HORAS SEMANAIS, ¿Cómo se divide isto, entre 5,6, ou 7 días) están de coña, é pensar que estes frikies están a gobernar ó mundo xuntamente co COWBOY DE MEDIANOCHE, é para botarse a temblar.
MORO AMIGO
RE: OS COMUNITARIOS IMPRESENTABLES11-06-2008
Que raro que ó PP xustifique a medida das 65 horas, todolos partidos políticos e sindicatos emitiron a súa opinión en contra, salvo eles. ¡Qué ben estades na oposición salvadores da patria!
ROUCO VARELA
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados