Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
http://www.flaga.ch/dating-java-app-download/
Indispensables
Donde ...
Guia
PARA LOS COLECTIVOS DEL FORO SOCIAL DE CANGAS22-11-2005
mirando como estan los animos de la gente unos en contra y otros a favor, yo os diria que organizarais una manifestacion contra el puerto deportivo de Masso, que informarais a la gente bien andes de acerla y luego organizarla, ahi quedaria claro si el pueblo quiere esa obra o no la quiere, y dependiendo de la respuesta ciudadana, ver las medidas que se podrian tomar, creo que seria lo mas logico de hacer, para ver lo que opina el pueblo ya que lo que opina el Caudillo de Don Sotelo todos lo savemos animaros y montar una manifestacion por las calles de Cangas ya joder que a lo mejor mas de uno se sorprende de la gente que puede asistir o al contrario, eso no lo sabremos hasta que se organize, MANIFESTACION CONTRA O PORTO DEPORTIVO XA!!!!!!!!!!!!!!!
MASSO


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

A IDEA NON ESTá MAL22-11-2005
A idea da manifestación non está mal, pero recórdoche que xa se fixeron dúas e foron multitudinarias. O problema agora está en que moita xente non relaciona o porto deportivo co urbanismo atroz que queren facer alí. Ademais diso xa miras en que plan están a meirande parte dos grupos da oposición e a Confraría. Pódese facer, porque non? Pero daquela aínda non comezarán as obras e agora si. Polo tanto agora o que fai falta, máis ca nada, e conseguir que as obras non se executen, do contrario non haberá volta atrás. O da manifestación estaría ben para ver se os mariñeiros están pola pasta e o BNG polos réditos electorais. E de ser multitudinaria a manifestación estou convencido de que sería positivísimo. Así o PP vería que non é quen de lla meter dobrada ó pobo de Cangas.
Borja
ESO SEGURO22-11-2005
PERO LA IMPORTANCIA QUE SUSCITA EN LA POBLACIÓN TENDRÍAMOS QUE VERLA EN LA PARALIZACIÓN DE LAS OBRAS. TODOS LOS QUE DICEN ESTAR EN CONTRA NO VEN QUE SI NO SE PARASEN LAS OBRAS EL ASUNTO YA ESTARÍA FINIQUITADO.
SEAMOS REALISTAS, POR FAVOR!!
Loco de la colina
ISO TAMéN é SEGURO22-11-2005
Se as obras non se parasen agora mesmo estaríamos botando as mans á cabeza diante desa desfeita.
Penso que hai que estar ó loro para cando conteste a Autoridade Portuaria. Se a paran ben, pero se contesta que non máis nos vale os de Cangas concentrarse alí para ver que se pode facer por salvar Cangas.
Nando
E DALLE COA MANIFESTACION22-11-2005
A ver si vos enterades que cando se fixo aquela foi en contra do PXOM non do porto deportivo.
Que a xente foi por intereses particulais de cada un e non polo porto que queren facer en Masso.
Se tan seguros estades da oposición do pobo de Cangas a o que vos chamades desfeita, facede a manifestación e xa miraremos que pasa.
manipulame otra vez
XA SALTOU O LISTO DE TURNO22-11-2005
A ver soñador de Beberly Hills. Lo que dices es cierto en lo tocante a que la gente se movilizó porque le tocaban lo suyo. Es verdad, pero es que el puerto deportivo es la punta de lanza para meter el mismo plan xeral de urbanismo. O acaso piensas que van a dejar el puerto deportivo así en el medio de la nada. Eso es lo que intente explicar el Foro, pero pajilleros como tú sois los que andais a manipular al personal, aún conociendo lo que pasa.
Cangas non se vende!!!
Óscar
RELAJARVOS22-11-2005
O enfrontamento entre os veciños non leva a nada.
Paremos as obras do porto, o Pxom e punto pelota!!!!

UBALDINO GO HOME!!!
Pepe
ISO é22-11-2005
Non ves?? Este colleuno a primeira!!
Óscar
TOPO YIYO DE LA PRADERA22-11-2005
ES LA HORA, ES LA HORA
ES LA HORA DE ROUBAR,
CHEQUE, CHEQUE TODOS XUNTOS
EL PP Y LA COFRADÍA A COBRAR!!!
ILA-RI-LA-RI-É HÓ-HÓ-HÓ
ILA-RI-LA-RI-É HÓ-HÓ-HÓ

ES LA HORA, ES LA HORA
ES LA HORA DE ACHANTAR.
CUANTOS CONCEJALES TIENE CLARA?
Y ES QUE EL BLOQUE ESTÁ DE MÁS
ILA-RI-LA-RI-É HÓ-HÓ-HÓ
ILA-RI-LA-RI- É HÓ-HÓ-HO
XUXA
OSTIA!!!22-11-2005
Júan
RE: PARA LOS COLECTIVOS DEL FORO SOCIAL DE CANGAS22-11-2005
Eu non apoio o porto do Salgueiron penso que pode perxudicar máis que beneficiar pero penso que é certo que debiades facer esa manifestación e asi teremos máis claro si Cangas o apoia o u non. Mentres non se faga isto é un falar por falar.
Antón
DEIXATE DE CARALLOS OSCAR22-11-2005
E non te vaias polas ramas nin insultes os que non opinan coma vos que e o que vos gusta facer os do NON por decreto. A ver quen ostias manipula o personal que iso ímolo ver de contado si tendes collons de convocar o pobo de Cangas . Se tanta razón tendes convocade a manifestación e xa miraremos os resultados ¿ Ou vos da medo ????????????????????????
Manipulame otra vez
RE: PARA LOS COLECTIVOS DEL FORO SOCIAL DE CANGAS23-11-2005
para manipulame otra vez, a ver tio yo pienso ke no ahy que ser muy listo para ver la salvajada que quieren hacer en Masso, por eso que no se de que cojones hablas cuando hablas de manupulacion, manipulacion es lo que hace el gobierno del pp con su cabecilla el Caudillo Sotelo, por que recordarte que por haber ni hay un estudio serio de impacto mediambiental , estos iluminados pueden asegurarnos que estas obras, no van a afectar a la playa de rodeira,,, por ejemplo, yo pienso que solo la ignorancia y la especulacion puede ver con buenos ojos estas operaciones, yo tambien pienso que esto perjudicara seriamente al nivel de vida que llebamos ahora en Cangas, bueno y hablando de la autoridad portuaria decir que estos elementos dicen que no hay irregularidades en los contratos de las obras, yo me pregunto ¿por tan tontos nos toman? Manifestemonos ya para tapar muchas bocas
sentidiño
RE: PARA LOS COLECTIVOS DEL FORO SOCIAL DE CANGAS23-11-2005
Ide traballar e deixarvos de falar chorradas.Se non queren facer a manifestación por algo será.
Eu mesmo
NAI QUE TE PARIU24-11-2005
En canto monten ese tinglado a ver quen vai traballar aí. Ó mellor dos poucos postos de traballo que vai dar esa merda eu teño máis dereito ca ti a traballar aí porque polo menos eu preocúpome polo futuro de Cangas. E a min nin ´ós outros non nos chames vagos rao monte de merda. Aprendiz de picoleto, se é que non o es xa.
Gonzalo
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados