Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
https://senkai-suzume.com/
Indispensables
Donde ...
Guia
COMIDA NO LOCAL DO PP NO CONCELLO24-04-2008
Haz click para ampliar Parece que os que están en folga de fame no concello de Moaña non fan máis que ir ao local que o PP ten no concello en onde hai comida de cando quedaron pechados semanas anteriores. En Moaña Fervenza non aparece por ningures, dis que hoxe vai facer unha rolda de prensa co seu titor do parlamento. Pero en Moaña xa se fala de que nin FERVENZA NIN SOTELO para o parlamento Galego. ANTONIO PASTORIZA " O RACHADOR" como novo deputado, templa Cangas, tembla Morrazo, tembla Galiza.
da Praia


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

UN PA POVISA24-04-2008
Uno de los seis vecinos que iniciaron el pasado lunes una huelga de hambre para exigir al alcalde moañés, el nacionalista Xosé Manuel Millán, que convoque un pleno para paralizar la revisión catastral de las propiedades urbanas del municipio, fue trasladado ayer al hospital Povisa, en Vigo, tras sufrir un mareo. Se trata de Manuel Carmuega, de 67 años, el mayor del grupo de huelguistas, compuesto por dos mujeres y cuatro hombres. Carmuega quedó en observación y pudo comer pescado cocido con patatas. Su pronóstico es leve.

Los otros cinco huelguistas continúan con su protesta. Es una más de las diversas movilizaciones impulsadas por la Plataforma contra o Catastrazo, creada hace poco más de un mes y apoyada por el PP. El alcalde considera que no tiene sentido convocar el pleno porque ya se trató hace un par de semanas una moción del PP que pedía lo mismo: la suspensión de la revisión. La moción fue rechazada con los votos de los concejales del gobierno (BNG y PSOE) y un edil de la oposición, de Iniciativa polo Morrazo.
La Plataforma está decidida, sin embargo, a forzar este pleno y, también, a conseguir la paralización de la revisión. Para ello está llevando a cabo diversos actos de protesta. Reventaron un pleno en el que se iba a tratar la mencionada moción del PP porque no había aforo suficiente. El alcalde aceptó convocar de nuevo la sesión en uno de los polideportivos del municipio. Asistieron unos mil vecinos, de los que aproximadamente 600 eran de la Plataforma. Se les dio la palabra a más de 20, que aprovecharon para criticar duramente al alcalde y al gobierno local. Cuando el regidor tomó al fin la palabra, los anticatastro abandonaron el pabellón. También boicotearon varias comisiones informativas, hasta que el propio gobierno local optó por suspenderlas. No se celebran desde hace tres semanas.
Un grupo de miembros de la Plataforma, encabezados por el vicepresidente del PP moañés, se encadenó dentro del consistorio como respuesta a la decisión del alcalde de cerrarlo por las tardes. Durmió una noche y abandonó el encierro sin conseguir sus fines.
El pasado sábado, la Plataforma convocó una manifestación a la que solo acudieron seiscientos vecinos. Al finalizar, se anunció el inicio de una huelga de hambre indefinida a partir del pasado lunes. Los huelguistas dicen que solo beben agua y zumos.

http://www.lavozdegalicia.es/galicia/2008/04/24/0003_6761449.htm
a voz de galicia
RE: COMIDA NO LOCAL DO PP NO CONCELLO24-04-2008
Vai polo concello e míralle a cara de saúde que teñen o que lles pasa e que andan de cajarría polo medo que teñen de pasar máis días alí metidos. Pensaban que ía ser como o peche da semana anterior que as doce algún marchou para a casa. Estes fan como Gila, "Oiga, es ahí el enemigo. Es para ver si paramos para comer". Pero se as súas mulleres lles mandan café cunha galletiñas, que se puido ver alí, condo pasei onte polo concello. Que se laven coño, que non é que non limpen, e que son uns porcos. E o das tendas de campaña, a min por acampar na finca dun amigo en Cangas viu a Garda civil e multoume e mandoume levantar a tenda, e a estes´déixanlles acampar no xardín. manda caralo. Ademáis dentro non hai ninguén, a non ser de cando en vez Javi O Meixón, que non sei como non lle da vergonza ter a un rapaz discapacitado mental e a súa moza alí dentro sós.
Moncho
RE: COMIDA NO LOCAL DO PP NO CONCELLO24-04-2008
o que che jode e que non te invitaron
lambón
RE: COMIDA NO LOCAL DO PP NO CONCELLO24-04-2008
a verdade é que xa se podían lavar pq cheira a humanidade alí dentro, e o de que despois de tres días de folga un teña que ir ó hospital...vaia vaia
que fedor...
RE: COMIDA NO LOCAL DO PP NO CONCELLO24-04-2008
xa che dijo, ou non comia na casa... porque alí fame non pasan, que a xente xa os viu comendo galletiñas, zumos, cafecitos... vaia folga de fame. tan ridicula coma toda esta historia.
Pero mira, que sigan alí, que s ejodan un tempiño que disque durmir o raso en duro endereita a espalda. E se feden, pois que se jodan tamén, xa saben onde teñen a casa para ires lavar.
Shower
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados