Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
https://dreamjb.net/will-writing-service-redditch/
Indispensables
Donde ...
Guia
QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO24-03-2008
MASSO PARA EL PUEBLO STOP ESPECULACION!!
Marina Atlántica comenzará esta semana las obras del puerto deportivo de Massó, en Cangas,(DESPUES DE ESTAR PARALIZADAS DOS AÑOS POR LOS VECINOS DE CANGAS) con la reconstrucción del muelle de la Congorza. Así lo confirmó ayer la promotora que recuerda que la fecha del 24 de marzo se puso como referencia y que en este caso no se puede cumplir porque es todavía festivo en el sector de la construcción. Hay también problemas logísticos que impiden que los trabajos puedan comenzar a principios de semana.
Las negociaciones que mantiene la empresa con el Foro Social y el concejal de Urbanismo del Concello de Cangas, Mariano Abalo (ACE), no se interrumpieron e, incluso, había ayer quien confiaba en que se pudiera alcanzar un acuerdo para que la construcción del puerto deportivo comenzara con la tranquilidad deseada. El gobierno municipal, formado por BNG, PSOE y ACE tienen la intención también de reunirse para aclarar sus posturas respecto a esta obra, que parece son diferentes.
Por otra parte, sigue siendo válido el auto dictado por el Juzgado Número 2 de Cangas, de detener a todos aquellos que intenten paralizar las obras del puerto deportivo de Massó.
Esta Semana Santa surgió el rumor de que las obras se retrasarían hasta el día 31 de marzo, pero parece que la empresa no tiene intención de esperar tanto y tan pronto tenga todo preparado comenzará con la reconstrucción de A Congorza.
Cabe también recordar que el viernes se celebrará pleno ordinario municipal en Cangas, lo que puede influir también en el desarrollo de los acontecimientos.
NON O PORTO DEPORTIVO DE MASSO
A LAS BARRIKADAS!!!!!!!!


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

24-03-2008
esto va ser el final del tripartito el BNG tendra que decir clarito lo que piensa hacer el viernes todos al pleno y estaremos en Masso para impedir esta gran salvajada que nos quieren imponer los especuladores BNG+PSOE+PP = TERRORISTAS MEDIAMBIANTELES
y decirle al señor del faro que no nos van amendrentar con esta pamfletada que publican hoy que se va a detener al que intente parar las obras ¿y esto es democracia? Juan calvo o Gonzalito firmar los articulos
todos a Masso y todos al pleno el viernes
manifiesta tu repulsa contra el puerto deportivo de Masso
no pasaran!!!!
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO24-03-2008
arriba o progreso para cangas, pero sempre con sentidiño e respetando o medio hambiente, deixemosnos de ir para atrás, Massó dará postos de traballo, e publicidade o pobo de cangas.
eu estou a favor do desarrollo de Norman foster, porque creo que é vo para moita xente do pobo.
progreso
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO24-03-2008
pues vaya progreso defiendes amigo la destrucion del litoral asi vamos con garrulos como tu ignorante, eso es un weto para ricos y tu dudo mucho que llegues a fin de mes pero bueno cada uno con lo suyo
PSSS
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO24-03-2008
Contra o porto deportivo E CONTRA A ESPECULACIÓN EN TODO O SALGUEIRÓN!! no só basta con parar o porto deportivo, hai que manter alonxados do Salgueirón aos do ladrillo. NON VIVENDAS NO SALGUEIRÓN. NON A RECUALIFICACIÓN. NON PASARÁN. POLITIKUCHOS NON TENDES COLLÓNS DE PARARLLES OS PES A ESES BUITRES, MOVÉDEVOS DUNHA PUTAVEZ!!!
MASSÓ ZONA LIBRE DE ESPECULADORES/AS
24-03-2008
Juan clavo alcalde y gonzalito concejal de urbanismo estos del faro son de lo peor
faro de
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO24-03-2008
Pois eu si que chego a fin de mes e non son rico nin me considero un garrulo,e estou dacordo co proxecto
DEMOCRACIA SI,PERO SOLO A VOSA
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO24-03-2008
Non digas que chove cando mexan por ti compañeiro....
RollitoBizarro
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO24-03-2008
¡ Anda e que vos dean mataos ! han crecer todos os pobos menos Cangas se por vos fora ainda estabámos na idade de pedra. Facede una enquisa en cangas a ver cantos estan en contra do que queren facer en Masso ou mellor digovolo eu : os catro gatos de sempre.
eu estou a favor
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO24-03-2008
E se é como ti dis, pringadiño... Por que o BNG, Psoe e PP non aceptan un referendo como propón Mariano Abalo e ACE? A que lle teñen/tedes medo?
A quedar co cú ao aire e que a vosa supermaioría guai se quede en nada?

REFERENDO XA! E se gañan os do si ao proxecto Foster, pois que lle imos facer!, pero se gañan os do non a respectalos tamén , eh!

Non sodes os máis demócratas? Pois non che hai maior democracia que unha consulta popular directa, clara e transparente.

O demáis, caralladas!
COCHENO
25-03-2008
Yo, ya lo dije hace tiempo y me pusieron a parir, en Cangas hay mucho palurdo que solo les falta la boina y el carnet del Foro Social, porque si por ellos fuera por las calles solo pasarian caballerias, cerdos y gallinas sueltos por el pueblo y los marineros estarian en la mar con remos y velas, todo ello para proteger el medio ambiente y siguir viviendo en un "pueblo" y NO en una ciudad. Gente de fuera, mira a los Cangeses como los más cerrados y radicales de toda Galicia, sino la historia de los ultimos años lo dice, desde el Alcalde Pena, al que querian tirar al mar, las huelgas y follones de todo tipo, con enfrentamientos con todas las fuerzas del orden, hicieron de Cangas la ciudad sin ley, y parece que va a seguir siendo por los cuatro gatos de siempre, que todos conocemos encabezados por uno de los mayores ... Editado por el webmaster ...que casi todos conocemos, que anteriormente tambien se oponia al "Corredor" y ahora es el primero en disfrutarlo. Ya son muchos amigos que me hablan de mi pueblo como LOS BATASUNOS GALEGOS. Es una lastima pero es la cruda realidad, yo no estoy a favor del puerto deportivo, yo no estoy a favor de la urbanización me dá igual que sea de lujo o de proteción oficial, si quiero que construyan muchos pisos de estos ultimos sobre todos para jovenes, si quiero que se haga lo que se haga se arregle Salgueiron, que está echado a monte, si quiero que mi pueblo avance y no se quede estancado y que los turistas disfruten, como debemos disfrutar todos de nuestro Cangas en paz.
angel
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO25-03-2008
angel el unico palurdo que hay aqui eres tu, pues mira si nos llaman batasunos por no agachar la cabeza y oponernos a que especuladores destrocen y se enriquezcan de nuestro pueblo pues muy orgullosos que estamos
jamakuko
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO25-03-2008
estes son catro marionetas que fan moito ruido, os pobres dan pena. o xefe, e dicir o que move estas marionetas, é o que impide que cangas progrese. si montasemos un foro a favor do proxecto de massó, habería mais xente a favor que en contra.
pero é o que hai, por culpa de catro está o pobo paralizado, e por certo eu non son rico, e costame gañar os cartos para vivir, pero seguro que igual atopaba un chollo cojonudo traballando para os ricos que van vivir en Massó.
progreso
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO25-03-2008
tío pois monta un foro non te cortes. Desde logo eses catro téñenche boa forza he! para calarte a ti a boca e a todo ese exército que tes no armario.
E non chove, MEXAN POR Tí espabila!!
CHOIVA DOURADA
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO25-03-2008
Yo soy de esos 4 k kieren proteger el litoral. Aquí estamos muy bien como estamos, no keremos k nos pisen cmo lo intentan hacer. si no tais cntentos, idos a madrid, k alli hay muxo centro comercial.
YuNa
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO25-03-2008
A ver "progreso". Se sodes tantos os que queredes o "proghreso" e os contrarios á especulación en Massó somos catro marionetas manipuladas... ¿por que non apoiades un referendo sobre o tema? ¿Coñeces algún método máis democrático que o da consulta popular?

¿Onde está a vosa democracia? No peto dos ricos?

Veña, e que vos dean!
COCHENO
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO25-03-2008
pero aínda vides con ese rollo do progreso, de traballar para os ricos de massó, de que somos 4 os q estamos en contra do proxecto de foster??
pero si a millán é alcaldesa por opoñerse a massó, coitados!! (outro conto é q agora papai quintana obríghalle a pasar polo aro e achantar en massó)
os portos deportivos NON son progreso, respectar o medio, a cultura do pobo, SI é progreso.
Si keren facer un centro comercial q o fagan no polígono industrial!! ou é q en cidades de projreso como madrí fan centros comerciais no parque do retiro, ou en barselona na sagrada familia?? Non, claro q non. pa joder o seu patrimonio natural e arquitectónico xa estamos os pailáns dos galegos, non si?? Ai, sejen a mexar por nós e nós sejimos a disir q chove...
linje
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO25-03-2008
Si ésa es tu idea del progreso ¿por qué no te vas a vivir a la costa del Mediterráneo, tienen auténticas colmenas donde amontonar a la gente,
Eso de trabajar para los ricos es de tiempos de Franco cuando la gente se mataba a trabajar por una taza de caldo.
¿Quieres progreso en el pueblo?, porque con esas ideas lo que necesitas es que progrese tu mente, no tu pueblo.
En cuanto a la especulación, pregunta a la mayorída del pueblo mediterráneo, todavía llora por su costa llena de dunas y arboledas, de las que por cierto les quedan apenas un pequeño espacio, que consiguieron nombrar espacio protegido.
No se trata ya de Masso, se trata de que tras conseguir Masso, quién dice que no seguirán por Santa Marta, Limens.
No sabes apreciar donde vives, porque ese es un pequeño paraiso.
LUA
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO25-03-2008
Unha vez máis, as palabras “progreso”, “avance”, ”turismo”, e conceptos como “postos de traballo” e “publicidade o pobo de Cangas” utilízanse polos sectores máis conservadores da sociedade, como a xustificación para promover un desenvolvemento económico e especulativo a toda costa. Non importan leis, non importan as persoas afectadas, non importa a natureza e os seres vivos que nela subsistimos, non importa a identidade cultural e social dos pobos, non importa a paisaxe. Os conservadores, abandeirados do “todo vale, se é por cartos” esquécense ou negan a realidade obxectiva, defenden a destrución dese medio ambiente que tódolos veráns atrae a miles de persoas as nosas praias (ou pensan que as praias foron construídas polas empresas como Puentes y Calzadas?), ese medio ambiente que tódalas Semanas Santas atrae a miles de persoas a Cabo Home e as illas Cies (Un exemplo: “Los madrileños copan el ránking de turistas que se acercan a la oficina, seguidos muy de cerca del País Vasco, de A Coruña y Lugo. Eligen Cangas en su recorrido aunque pernocten en otro lugar de las rías bajas y vienen con una idea fija en su mente: visitar Cabo Home. Son muchos los que al preguntar por este sitio lo hacen con acento inglés”. Faro de Vigo 21 de marzo de 2008).
Estas persoas, que entenden o medio ambiente como “ese lugar onde os ecoloxistas perden o tempo”, son os primeiros en degustar os mariscos e peixes da ría, ou os que as nove da mañá dun día de verán están collendo mesa no souto do Balcón do Rei, os primeiros que piden unha zona verde na súa rúa - urbanización, os que recorren os camiños e roteiros dos nosos montes comunais, os primeiros que en setembro recollen as castañas dos soutos da Pedra Cabalgada e a Madalena, os primeiros que choran cando o seu garaxe inundase porque o seu edificio foi construído enriba do río Bouzos, etc. Existen infinidade de exemplos, que caracterizan o grado de hipocrisía desta xente, que renegan do medio ambiente, como se lles fora algo alleo. Pobres ignorantes, non saben que o noso patrimonio natural o é TODO para nós. Renegan da súa identidade, o que lles provoca esa falta de conciencia e sentimentos.
Tódalas persoas teñen dereito a opinar o que queiran, pero NUNCA poden proclamar a destrución do medio ambiente sen unha xustificación imperativa ou de utilidade pública, non o digo eu, aparece no artigo 45 da constitución española, esa constitución que a máis de un se lle enche a boca ó falar dela.
Por último a miña opinión sobre o tema do porto deportivo non cambiou:
Moita xente neste foro parece que ten interese en que o porto saía adiante antes de que un futuro PXOM clarifique a clasificación dos terreos no Salgueirón (recordarvos que na actualidade son maioritariamente terreos destinados a usos industriais), porque pode darse a paradoxa de que dentro de dous anos teñamos un porto deportivo e os terreos anexos sigan tendo unha clasificación de solo industrial. O interesante sería agardar á aprobación do PXOM.

Segundo, existen procesos xudiciais abertos contra a obra do Salgueirón. ¿ Tanto nós custaría agardar á resolución do tribunal superior de xustiza? Despois da sentenza, se todo está legal, e o PXOM clarifica a clasificación dos terreos como de uso residencial, mal que me pese teremos que afrontar a construción do porto (sempre respectando o estudio de impacto ambiental da zona).

Terceiro, Existen, desgraciadamente para algúns, uns acordos de goberno que claramente especifican o compromiso das tres forzas (BNG, PSOE e ACE) de posicionarse en contra da construción do porto deportivo no Salgueirón. ¿ Sería moi traumático para a sociedade canguesa agardar á resolución do tribunal superior de xustiza, agardar á elaboración do novo PXOM, e agardar á nova situación política no concello de Cangas (goberno en minoría de BNG e PSOE, ou PP, se ACE presenta unha moción de censura)?

Un saúdo.

aquila
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO25-03-2008
Bueno,basicamente podo dicir que estou de acordo con "AQUILA" manque teriamos que matizar algunhas cousiñas,pero o problema para min nestes intres e o seguinte.Nas últimas eleccións municipais, votei por un dos partidos no goberno e podía votar por calquera deles, pois os tres dicían que si gañaban non ían permitir facer esa barbaridade en Masso. Agora o que me plántello é ¿que teño que facer si incumpren o prometido? Teño moi claro que vai ser así e que ninguén me diga que un deles non enganou aos electores, pois os tres e cada un do seu xeito están a "escorrer" o vulto.En resumen todos son uns golfos e non hai onde escoller.
TRIPARTITO DE TRAMPONS
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO26-03-2008
ESO ESO! Q ARRASEN LIMÉNS! ESCORIA FORA
ILUMINATIONE
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO26-03-2008
http://www.cangasnonsevende.org/querella.html
AVISO A NAVEGANTES CON CARGO POLÍTICO
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO26-03-2008
E o Plan Xeral qué? aí mirremos o que teñen pensado realmente para o Salgueirón. O porto deportivo non é máis que unha moeda de cambio. O motivo que os ten a todos locos (políticos, bankeiros, constructoras, etc) é a especulación cos terrenos, aí é onde está o choio. O porto é o que usan todos para desvia-la atención sobre a especulación de terra.
OLLIÑO
*/*
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO26-03-2008
Hay que ver con qué facilidad algunos mudan de opinión dependiendo de dónde se encuentren. Si están en la oposición, reniegan del PXOM, de los convenios y del puerto deportivo, y llegado el caso hasta reclaman un referendum. ¿Verdad Clara Millán? ¿O ya no nos acordamos de esa carta enviada en periodo electoral reclamando un referendum? ¿Verdad Héctor? O no fue tu partido, PSOE, uno de los que se unió en apoyo del Foro Social en contra de la especulación en las manifestaciones contra Sotelo, incluso cuando la portavoz del PSOE en aquel momento, la inefable Encarna Santos, estaba del lado de Sotelo? ¿Qué ocurre ahora con las bases de estos dos partidos que permiten que los intereses particulares de sus lideres primen sobre la sensatez demostrada tiempo atrás? ¿Qué ganan Clara Millán y Héctor Otero ahora, que no ganaban antes, poniéndose al lado de los que pretenden convertir Massó en un grandioso centro especulativo? ¿Porque no explican Clara Otero y Héctor Millán, ¡perdón por la confusión!, sus conversaciones, públicas y privadas con los máximos responsables de la promotora? ¿Qué tienen ellos que negociar, juntos o por separado, al margen y puenteando al representante oficial del concello, el concejal de urbanismo Mariano Abalo?
fox terrier
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO26-03-2008
Sinceramente estamos fartos de vos, esa e a exclamacion que se oe cada dia mais forte no pobo de Cangas, si de vos, deses que se proclamana los salvapatrias e o unico que facedes e actuar da maneira mais dictatorial e rancia que se pode, o se non me das o que eu pido, hostia limpia. Pero de que nos imos a extranar, vivides diso , da coaccion, da manipulacion, da sobervivia do forte,.. ese e o mal chamado FORO, ACE, e toda a amalgama de xentes que vos creedes os reis do mambo, por certo, os amigos do FORO, fariades ben rexistravos como asociacion, - ¿ a que tedes medo?
Esa e a vosa democracia, a de ir a un Pleno a coaacionar, a machacar os que teñen a lexitimidade da maioiria do pobo, pero xa coñecemos en cangas quen e quen, e baixo as ameazas, e as coaccions isto nunca recobrara a normalidade.
Por certo, alguen me pode explicar porque estes señores non contratan os buses pertinentes para ir a protestar a AUTORIDADE PORTUARIA, maxima responsable, Maxima¡¡¡ DA CONCESION da construccion dun porto?
Viva a vosa puñetera democracia, eu seguirei dicindo aquilo de que nunca seredes quen de represntar o meu pobo, si, dirixome a ti, IAGITO MILLONETIS, CORDEIRITOS, SANGRABIELES, ROMASANTAS, ECT.. ide coa vosa cantinela a foder a outro pobo, o noso xa o fodestedes ben no que vai no tempo¡¡, e o venres ide a pegartlle a os que non teñen culpa de nada, que e o unico que sabedes facer.
JOSE RODRIGUEZ PENA, dende San Roque
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO26-03-2008
Falas como un libro aberto, o neno este de sanroque, eu flipo co ben que se esta facendo bulla.
a las BARRIKADAS¡¡¡ JAJAJAJJAJAJA
romasanta
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO26-03-2008
O MELLOR APARECEMOS MAIS XENTE DA QUE PENSADES E EN VEZ DE DECIR AQUILO, O POBO NON SE VENDE, GOBERNE DECIMOS,
PORTO SI, PROGRESO TAMEN, VIOLENTOS NON¡¡
CARBALLEIRA
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO26-03-2008
Algunos como yo queremos que Cangas progrese, que se hagan cosas bonitas y bien hechas, que nuestro pueblo repunte de una puñetera vez y que se hable de él por algo más que por los lios que arman los cuatro folloneros de siempre. Arriba el puerto deportivo y una zona urbanizada que respete el impacto medioambiental.
Massó puede ser el emblema de Cangas y cualquier cosa que hagan siempre será mejor que toda la basura que hay ahora en esa zona.
Angel
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO26-03-2008
Grazas polo de Batasunos, é todo unha honra...
Bolxevique
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO27-03-2008
Algunos no teneis ni dnd caeros muertos y kereis un puerto deportivo en cangas para aparentar k si. CANGAS NON SE VENDE
YuNa
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO27-03-2008
Yo me sigo preguntando, ¿porqué sí el BNG y el PSOE lo tenían tan claro antes de las elecciones, cuando compadreaban con el Foro para atraerse algunos votos, no fueron lo suficientemente valientes para decirle a su electorado ¡estamos a favor del puerto deportivo y lo vamos a apoyar! ? ¿porqué no enseñaron su verdadera cara cuando se sentaron a negociar con ACE y en cambio aceptaron firmar algo con lo que no estaban de acuerdo?

Algunos mal pensados seguramente crean que lo único que buscaban los hipócritas firmantes de un pacto nacido muerto era sustituir a Sotelo no ya en la alcaldía, sino en la negociación con esa promotora dispuesta a todo con tal de llevar a cabo su formidable negocio.

¿Dónde están la luz y los taquígrafos en toda esta maraña de reuniones públicas y secretas?

¿Qué ha ofrecido la promotora, si es que ha ofrecido algo, para que lo que antes era negro ahora se haya convertido en blanco?

¿Queremos saber para que sirve este supuesto gobierno progresista y de izquierdas, si no es capaz de poner el punto final a la especulación en Cangas?

¿No es capaz o no quiere?
fox terrier
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO27-03-2008
Non é necesario alterarse tanto cabaleiros, se vostedes miran que hai algo ilegal no FORO ou nalgún dos seus integrantes, poden pasar a denuncialo aos xuzgados de Cangas. Por outro lado, tampouco é preciso ir en bus a berrar a autoridade portuaria xa que NÓS preferimos interpoñer QUERELAS CRIMINAIS directamente contra os que IMCUMPREN AS LEIS. Pase por cangasnonsevende.org e infórmense agusto.
O Foro Social Pola Defensa do Pobo é un movemento social sen precedentes no noso país benqueridos veciños, e funciona por que EMPREGA A FORZA DA DIGNIDADE DA XUSTIZA E DAS LEIS, non a forza DO INSULTO E DA DIFAMACIÓN, como vostedes.
*/* PARA OS APOIAN A ESPECULACIÓN
27-03-2008
oes fox terrier, o de luz e taquigrafos o dis polo voso lider espiritual, o que se reuniu en comilonas - o xantar de monica....- con barreiro, otero and cia....
oes cando mirache ti a xente mais do bng en mais de duas manifas en contra do poteu proposito e porto....
e xa non digamos os do psoe?
non te decatas que o teu unico proposito e enmerdar , e desprstixiar, salvo a un o todopoderoso e pulcro mariano, dese ni mu,
sodes unha pandilla de manipuladores, que de sobra sabedes que a autoridade portuaria e quen da os permisos, etc etc, recurride as vias legais e deixarvos de enmerdar.
veremos que nos ten preparado o sr mariano, que dixo que o plan xeral ia estar nesta lexislatura e nada de nada, ese e o voso mentor, o que promete, promete e o final e un blufff., nos ten preparado para esa zona, de 1º a oitava illa- ... Editado por el webmaster ... - xa dixo que MASSO RESIDENCIAL, ole, que ovos tedes¡¡¡
can de palleiro guay
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO27-03-2008
COIDADIÑO!! QUE NON SE PODE FALAR DESA EMPRESA NESTA WEB!! QUE PODES SER DEMANDADO COLEGA!! mirade a páxina 6 deste mesmo bloque de denuncias e flipade!! non se pode falar de un TRABALLO PAGADO POR TODOS NÓS!! alucina con la jicha e quen a protexe
Shhhhh
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO27-03-2008
Intentarei explicarlle á xente, que dende o seu punto de vista, (totalmente respectable) están a favor do porto deportivo do Salgueirón, o porque é preciso que sectores sociais sexan críticos con determinados proxectos. Cando dende unha parte da sociedade lóitase pola mellora ou pola paralización e eliminación dun proxecto, a parte promotora ou empresarial realiza unha serie de concesións ou contrapartidas encamiñadas á ampliación da aceptación social de dito proxecto. Bo exemplo é o Salgueirón, no último documento feito público do plan de Norman Foster a Lagoa da Congorza e as parcelas adxacentes aparecen como un espazo a conservar, antes, no borrador do proxecto, esta zona estaba ocupada por un gran aparcamento e unhas pistas de tenis (estaredes de acordo comigo que isto se conseguiu pola presión de sectores sociais de Cangas; Grupo de Anelamento “Anduriña”. ¿ou non?). Outro exemplo, fai uns días a empresa Marina Atlántica presentaba ante os medios de comunicación o seguinte: “… nuevas contrapartidas que ofrece la promotora al Concello figura la cesión de la antigua guardería de Massó, para la construcción de un centro escolar y varios edificios, en los que se albergaría un centro de día, además de un paseo marítimo que recorrería toda la zona. Faro de Vigo 24 de marzo de 2008” (que pode ser verdade ou outra mentira desta empresa, pero é unha contrapartida feita pública, e que podo asegurar que foi feita pola presión desas “xentes que vos creedes os reis do mambo” que levan loitando moitos anos). O máis lamentable de todo isto, e que despois, as contrapartidas acadadas por eses “coacionadores” e “manipuladores” tamén serán aproveitadas por xente que non moveu un dedo para conseguilas, o que é claramente inxusto. Loitar pacificamente pola mellora ou por outras alternativas a proxectos especulativos e destrutivos, si é progresar na consecución dunha sociedade, a de Cangas, con máis servizos públicos, con máis respecto o noso patrimonio natural e cultural e con máis postos de traballo (porque alguén terá que coidar os rapaces da gardería e coidar as persoas maiores do centro de día).

Tamén é moi certo, que a violencia non é o camiño, pero ás veces é o resultado de accións políticas e empresariais asoballadoras e incoherentes que provocan a indignación en sectores sociais máis sensibles, que atopan na forza a única vía de facerse escoitar (o que non é xustificable, pero é comprensible).

Un saúdo.
aquila
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO27-03-2008
AÚPA ESE FORO CORAXUDO!
kengues, you know?
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO27-03-2008
A gardería como compensación?
Nada de esmolas ridículas
Queremos o espazo natural de Punta Balea, 100.000 m2 de parque público e as naves recuperadas para dar traballo á xuventude de Cangas.
Xa estamos a pagar os 60.000 millóns de pelas do mausoleo do Gaias, inversións para Cangas!
/*/
RE: QUIEREN COMENZAR LAS OBRAS DE MASSO28-03-2008
Comprendo que alguno de tanto cambiar de opinión, se ofusque de tal manera que no entienda como funciona un ayuntamiento democrático. Cuando BNG, PSOE y ACE decidieron pactar un gobierno lo hicieron en base a una serie de acuerdos que, por lo menos, hay que intentar cumplir.

En ese pacto se acordó un reparto de tareas que, sorprendentemente, deparo que le fuera adjudicado a ACE el Urbanismo. Ahora, visto lo visto, seguramente BNG y PSOE se tiren de los pelos. Debieron pensar que "dejar" Urbanismo a la ACE era endosarle un muerto del que no podría zafarse pero se equivocaron. Desde luego quienes ordenaron esa jugada demostraron muy pocas luces. Con ello dejaban voluntariamente en manos de Mariano Abalo los asuntos más sensibles del ayuntamiento. Algún ignorante echa en cara a Mariano Abalo que se reuniera con los representantes de la promotora de Massó. ¿Quién debería haberse reunido entonces con ellos, Oscar Graña, el concejal de todas las salsas?

Quienes deberían explicar sus reuniones son Clara y Héctor porque ellos sí que no son los responsables del urbanismo en Cangas. ¿Qué tienen ellos que acordar con los promotores? Nada de nada, porque el único representante oficial en los asuntos urbanísticos es el concejal Mariano Abalo. O eso, o que rompan el pacto y le retiren dicha concejalía.

Lo único bueno que tiene la política es que nos permite descubrir como, además de alguna gente honrada, también existen politicuchos de tres al cuarto que, en cuanto tocan poder, descubren su codicia y su ambición. Ya tenemos calado, en Cangas, a más de uno.
fox terrier
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados