Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
https://wcces2010.org/
Indispensables
Donde ...
Guia
YA ESTá BIEN !!!29-09-2005
De llenar la ria de mierda como la que quieren meter ahora en Moaña. Nada menos que 22.000 m2 de agua ocupados por las jaulas de rodaballo.
Ya está bien de que los intereses de cuatro empresarios estén siempre por encima de los intereses de todo un pueblo. Ya está bien de otorgar licencias (a los amigotes deguramente)sin preguntar a los que van a ser perjudicados directos. Ya está bien de cacicadas señores, aunque lo parezca no somos idiotas.
Merck


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: YA ESTá BIEN !!!30-09-2005
Tes razón, iso xa é unh arealidade en Domaio, e estasmoa fartos de protestar e ver como nos joden a ria, non deixemos qu efagan o mesmo en Moaña, xa experimentaron en Domaio e xa saben que é un desastre para todo, e unha merda permanente na auga, así quu os esperimentos coa jasiosa, e o mar como está está mal, pero polo menos está.
Rodaballos fora da Ria.XA¡¡
veciño
A RESPOSTA DOS COLECTIVOS DE MOAñA30-09-2005
Por unha vez, vexo unha union sen precedentes nos colectivos de Moaña que teñen algo que decir en todo isto. Confraria, as asociacions profesionais do sector (mariscadores/as de a pe e a flote, naseiros, todalas agrupacions de bateeiros), club de remo Samertolameu e AAVV de Meira, co concelleiro Delegado de Medio Ambiente -Daniel Rodas-, a cabeza, xa lle teñen reiterado a Conselleria de Pesca que non se vai permitir que se instale nin unha sola gaiola "experimental" de rodaballo no frente da praia da Xunqueira.
E a administracion a que ten parar esta "cacicada", como ben a calificou Daniel Rodas de adxudicar unha segunda concesion "experimental" de 600 e pico gaiolas e 480 Toneladas de Rodaballo na costa de Moaña.

Victor Pastoriza
ACABOUSE19-11-2005
Carmen Gallego ratifica la decisión de anular la concesión para jaulas de rodaballo
Enviar noticia Imprimir noticia

--------------------------------------------------------------------------------
• Texto de la noticia: Saltar a destacados
--------------------------------------------------------------------------------

(Lugar: la voz | moaña)
?a conselleira de Pesca, Carmen Gallego, anunció ayer a los portavoces de la corporación y a los representantes de la cofradía de Moaña la decisión de su departamento de suspender la concesión otorgada a la empresa Acuiculturas Marinas del Noroeste SA de 11 fondeos para instalar 612 jaulas para el engorde de rodaballo en varias cuadrículas de carácter experimental del polígono situado frente a la playa de A Xunqueira.

La cofradía, , las asociaciones de pescadores y bateeirros, el gobierno moañés y los colectivos vecinales de Meira habían manifestado su firme oposición a la instalación de las jaulas.

La empresa no presentó en el plazo previsto el estudio de fondos, un estudio obligatorio y previo a la colocación de las jaulas. Según explicaron ayer la conselleira y el director general de Recursos Mariños, Pesca inició el proceso de finalziación del expediente, algo que no tiene ya marcha atrás.

Carmen Gallego realizó previamentye una visita institucional al Concello, firmando en el libro de honor.
Victor Pastoriza
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados