Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
https://monsieur-de-coudicanne.com/
Indispensables
Donde ...
Guia
ACTOS DO 11 DO ANGUIEIRO28-08-2007
Haz click para ampliar Me gustaría felicitar al Concello de Cangas por los actos que hoy se celebran por las victimas Franquistas “Os 11 Do Anguieiro” También me gustaría dar un toque de atención a todos los concejales que hoy estaban en dicho acto y el domingo pasado iban en una procesión acompañados de Curas Militares y Picoletos (y con tricornio), decirle a estos concejales que la doble moral y la hipocresía no me gusta nada.
También llama la atención no ver a ningún demócrata del PP en los actos que se celebran hoy y se excusan en que ellos condenan las muertes de los dos bandos decirle a estos del PP que un bando era gente del pueblo y normal y el otro bando eran hijos de puta que dieron un golpe de estado y mataban y torturaban a todo el que no pensaba como ellos, pero ya a estas alturas sabemos quienes son esos demócratas del PP los cachorritos de Franco, que vamos a esperar de un partido donde Fraga aun lleva el mando y estuvo de Ministro de Franco, Pienso que ya es hora que estos asesinos paguen por todo el odio y daño que crearon, por que aquí mucho condenar a Pinochet y demás fascistas que aun quedan por el mundo y mientras aquí el Señor fraga sigue vivito y coleando y diciendo las mayores chorradas que uno puede oír .
EL PUEBLO QUE NO CONOCE SU HISTORIA ESTA CONDENADO A REPETIRLA.
Salud y Republica, O Morrazo Sempre Vermello, Esta Vez No Pasaran
anguieiro


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: ACTOS DO 11 DO ANGUIEIRO28-08-2007
Noraboa ACE PSdeG e BNG polos actos ;)
RE: ACTOS DO 11 DO ANGUIEIRO28-08-2007
Lástima de ley de memoria histórica mutilada por el PSOE.
Archibaldo
RE: ACTOS DO 11 DO ANGUIEIRO28-08-2007
parece ser que na guerra civil solo mataban los de franco, pues el anguieiro este debe de estar poco documentado o solo ve para un lado, pero las muertes las hubo de los dos bandos, igual que las que hay ahora conon los de la eta, que matan a todo el que no piense como ellos y estamos en el año 2007 y en el siglo 21, pero bueno hay que dejarlos, contra el nuevo fascismo ideologico de hoy en dia (FPG, ACE, BLOQUE) no se puede hacer nada, y eso que a mi me importa tres pitos la politica.
RE: ACTOS DO 11 DO ANGUIEIRO28-08-2007
FPG, ACE y BLOQUE¿? ein?

y el PP tb y el PSOE e IU y..
RE: ACTOS DO 11 DO ANGUIEIRO28-08-2007
Resulta chamativo a maneira que certas persoas tendes con moitisima facilidade emporcar a realidade.
Porque demos temos que - chamar a atencion a uns concellais que facendo uso do seu cargo representativo, asisten a unha procesion, como asisten a calquer acto deportivo, cultural, etc,- de seren hipocritas cando son quen de impulsar unha lembranza mais que merecida os martires do Anguieiro?
E que a homenaxe de hoxe so pertence as xentes dunha forza politica - que non asistiu a procesion-?
Non e convinte mezclar situacions, e si e convinte estar moi ledos do acto de hoxe, o que todolas forzas que configuran este goberno, BNG, PSOE e ACE foron valientes de amosar o seu respaldo a todas as familias e sobre todo valientes en dignificar a estes martires.
Noraboa, BNG+PSOE+ACE¡¡
Angel Lopez Graña
RE: ACTOS DO 11 DO ANGUIEIRO28-08-2007
Saludos a todos, so decir que estou totalmente dacordo con Angel. Non e exclusiva de ninguen a condena e a representatividade do acto de hoxe.
Os que faltaban xa sabemos quenes son, os inocentes e os netos dos VERDUGOS¡¡
Parabens para o Goberno do Progreso
ANA PEREIRA
CAÑA A LOS ROJOS!!!28-08-2007
SÍ, CAÑA A LOS ROJOS QUE QUIEREN CONVERTIR A LAS TIERRAS DEL MORRAZO EN SUYAS, CUANDO SON DE TODOS. ADEMÁS TÚ, EL DE LA DENUNCIA, NO HAS ESTADO EN LA GUERRA CIVI COMO YO, QUE PACO DE ESPAÑA ES MUY MAYOR, Y HA VISTO EL SUFRIMIENTO DE LAS TROPAS NACIONALE POR LOS CAMPOS DE BATALLA. IGNORANTES HISTÓRICOS ES LO QUE SOIS. ARRIBA ESPAÑA!!!!
PACO DE ESPAÑA
RE: ACTOS DO 11 DO ANGUIEIRO28-08-2007
hablais de dos bandos si pero unos eran asesinos que dieron un golpe de estado y se cargaron a tosdos los que no pensaban como ellos y otros ciudadanos de bien asi que coño hablais... VIVA LA REPUBLICA, LO QUE PASA ES QUE AUN AHI MUCHO CACHORRITO DE FRANCO POR ESTE PUEBLO ESO ES LO QUE PASA MITO CACIQUE
28-08-2007
No me comparar una procesion con un partido de futbol ¿por favor? todos sabemos lo que representa la religion Catolica, joder si da miedo ver el final de la procesion media docena de cuervos tricornios militantes caciques y demas ah y el sr sotelo no podia faltar estaria consolandose con el cristo por que a este la cara aun no le cambio desde que perdio la alcaldia
RE: ACTOS DO 11 DO ANGUIEIRO29-08-2007
Por unha banda, coido que o Estado é ACONFESIONAL polo que ir a actos relixiosos non é "representativo" de nada. Tantos anos en democracia e aínda andamos ás voltas coa igrexa. ¡A igrexa na súa casa e os políticos na de todos! pois "representan" a católicos, xudeus, musulmáns, agnósticos, ateos, etc... Se son católicos practicantes que porten un cirio na procesión.
Por outra banda ós que din que mortos houbo nos dous bandos dicirlles que son unhas "lumbreras"...
A vindicación dos mártires do Anguieiro e de tantos outros é moi necesaria para moita xente e sobre todo para súas familias que levan caladas 70 anos primeiro pola dictadura ,logo polo ben da transición e agora ¿por que?. Os mortos do mal chamado bando nacional lévanse vindicando e reivindicando todos eses anos mentres dos outros só se lembraban súas familias;mentres os mortos franquistas teñen os seus nomes colgados das igrexas os outros agardan esquencidos en fosas comúns. ¡As vítimas merecen unha reparación! non entendo a actitude do PP... ¿será que non teñen ningún morto nas fosas comúns e tódalas súas vítimas estan vindicadas nas igrexas...?
RE: ACTOS DO 11 DO ANGUIEIRO29-08-2007
Clara Millán cumplió su papel institucional acudiendo a la procesión. El Concello muestra así su respeto por un acto "social" apoyado por miles de cangueses, con independencia de que fuera o no de su agrado. Bien hecho.

RE: ACTOS DO 11 DO ANGUIEIRO29-08-2007
Al sujeto que dice que muertos los hubo en los dos bandos decirle que de acuerdo, claro que los hubo, pero durante 40 años en este país sólo se reivindicó a los de un bando, precisamente el bando que se desencadenó toda la barbarie del 36. En Galicia no hubo guerra porque el alzamiento tuvo éxito desde el primer día, luego sólo existió represión. Se encarcelaba y mataba a todo aquél que oliese a República. Aquí no hubo trincheras, sólo hubo un brazo represor que asesinaba en nombre de la patria y de Dios.
Archibaldo
RE: ACTOS DO 11 DO ANGUIEIRO29-08-2007
Dende a miña posición de cidadán libre e supostamente nas facultades psiquicas adecaudas para ser condecorado cun pin de "persoa normal", exiso que se nos devolva o que se nos roubou: O Estatuto que Castalea o seu grupo idearan para Galicia e que fora aprobado en referendum por unha ampla maioria,....

...hoxe vivimos cunha constitución feita dende unha dictadura, esta polo tanto pode chamarse Constitución Transitoria, e se falamos de transición ou transito, falamos de algo hacia onde vamos. Por iso, o corpo lexislativo ten a obriga de comenzar a resolver os conflicotos territoriais e constitucionais que asolan o estado español.

Por unha constitución para todos!!!! Galicia Republicana e Federal!!!! (Castelao)
ocioloxia
RE: ACTOS DO 11 DO ANGUIEIRO29-08-2007
completamente dacordo con ocioloxia,angel, archibaldo, ana pereira e algun anonimo ,o terceiro empezando por enrriba que non se incluia.
galiza nacion
RE: ACTOS DO 11 DO ANGUIEIRO30-08-2007
Por outro lado, non vos resulta curioso que cando haxa un acto público semrpe falten os mesmos cando se fala de recordar e rendirlle un homenaxe a república??

Os falanxistas foron os que tiraron abaixo o governo, foron en contra do tan ansiado e verborredo estado de dereito do que hoxe fan acopio. Pois que den exemplo!!!
ocioloxia
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados