Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
https://waucglobalaccreditation.org/mass-effect-andromeda-matchmaking-not-working/
Indispensables
Donde ...
Guia
COMPAñIA DE MARIA17-04-2007
el comedor de este colegio no tiene la higiene adecuada ala hora dela comida,aparece de todo yno podemos hacer nada.soluciones ya
monjitas


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: COMPAñIA DE MARIA17-04-2007
Pois disirlle as monxas que vos den uns vales pra irdes xantar a de Simón... Uhohohoho
Sor comancheira
RE: COMPAñIA DE MARIA17-04-2007
jajjaa se non che justa a comida denuncia jajaja eu sempre "comin" ali e mais sigo vivo
RE: COMPAñIA DE MARIA17-04-2007
¿ Quieres decir que las monjitas no usan guantes para manipular los alimentos ?? ¡ O POR DIOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS !!!!
lia
RE: COMPAñIA DE MARIA17-04-2007
a min a aghua sabíame a lejía jaja jaja malo será que non estea desinfectada non?
nunca che apareceu un pelo na comida uuuu jajajajajaaajaj que medo un peloooo jajajajajaja
xan
RE: COMPAñIA DE MARIA17-04-2007
sor comancheira, lia, xan, e mais o que non firma, vos estades mofando da comida que lle dan os nenos deberiadevos dar vergoña facer comentarios de este tipo.
galiza nacion
RE: COMPAñIA DE MARIA17-04-2007
Esto os pasa por poner a los niños en este colegio caduco. Todo el mundo sabe que no atendien a los niños adecuadamente, que practican el clasismo, que no comen bien, que esta sucio y que encima es caro.
Y no nos pongamos a hablar de los sistemas " pedagogicos " que se utilizan tras sus muros.
Lo que hacen las monjitas para mantener en silencio muchas de sus miserias es digno de catalogarse de tiempos el caudillo, y es que por según que sitios parece que no pasa el tiempo.
RE: COMPAñIA DE MARIA17-04-2007
Galiza Nación, la comida que dan en este colegio es una verdadera verguenza.
Mejor dicho de inspección de sanidad. Tendrian que hacerles una auditoria por la mala comida y por los pesimos sistemas pedagogicos que utilizan.
Y es que hay que recordarles que pegar y marginar es un delito.
ZZ
RE: COMPAñIA DE MARIA17-04-2007
para @ que non firma tes todala razon no que dis,pero iso non quita que os comentarios que se fixeron mais arriba foron desafortunados e os nenos non teñen culpa de que os pais os leven a estes centros ¿educativos?.Un saudo
galiza nacion
RE: COMPAñIA DE MARIA17-04-2007
"que encima es caro" o centro é de balde......... outra cousa é o comedor, que é un servicio extra.

a comida non é a mellor, é a típica comida de comedor de colexio.. que máis pedides? teñen inspeccóns de sanidade da xunta, coma todolos centros que teñen comedor e servizo de limpeza adicado só á limpeza e non a otras tarefas.. criticades por criticar.

se queredes criticar que se den clases de relixión nun colexio relixioso, pois vale pero estamos a falar da comida que lles dan, e eu comín alí máis estou vivo
xan
RE: COMPAñIA DE MARIA17-04-2007
"el comedor de este colegio no tiene la higiene adecuada ala hora dela comida,aparece de todo yno podemos hacer nada.soluciones ya"

que non podes facer nada? chama a sanidade e verás se é certo o que dis ou o non
RE: COMPAñIA DE MARIA18-04-2007
Xan fai moitos anos que debiches estudar alí.

Nós sacamos ao noso neno de alí porque salvo honrosas excepcións aínda funciona o da letra con sangue entra. De ordenadores... non che quero nin contar, o pabellón, como o acababan de botar esa capa nova... había que utilizalo pouco para non se desgastar o chan.

Porque estabamos cansados de pelexar para que as "monjitas" désennos o menú semanal por escrito, que tras conseguilo calquera parecido coa realidade era pura coincidencia xa que a alimentación baseábase en patatillas, cocretas, espaguetis e xamon yorck

A ANPA.... JAJAJA "que iso non era cousa súa", cando ías con algun outro problema... "que había que comprender ás monjitas"

Asegúroche que trala decisión de sacar ao noso fillo de alí percorremos varios colexios, todos públicos e non hai cor, non Xan, non en todos os colexios cómese igual.

No que está agora danlle verduras, peixe, carne malia como me dixeron en certa ocasión as "monjitas" nós non lles damos verduras ni peixe porque os nenos non o comen. Carallo!!! como o come agora o meu fillo.

O que pasa é que son nenos e hai que pelexar con eles para que coman de todo e as "monjitas" supoño que prefiren facer o amor e non a guerra

Ahhh!!! e o comedor costanos a mitade
Ex Compañía de María
RE: COMPAñIA DE MARIA18-04-2007
pois a min cónstame que máis alá do asunto da comida ali albergase unha secta relixiosa na que intentaron meter ós pais dalgúns nenos para despois intentar incorporar tamén os nenos.
indignada
RE: COMPAñIA DE MARIA18-04-2007
yo tambien saque a mi hijo de este colegio porque practicaban el golpe gratuito y el acoso escolar.
Y tras golpes y golpes consiguierón su silencio y porsupuesto un fracaso escolar absoluto.
afortunadamente nos dimos cuenta a tiempo de lo que sucedia y lo sacamos del colegio.
Las monjitas intentaron silenciar el asunto con malas artes.
¿que se puede esperar de un colectivo de enseñanza que no reconoce sus propias deficiencias y que para colmo las esconde con mentiras y con programas de formación de Pais y Nais , fachas y moralistas hasta la medula? mucha hipocresia y mediocridad hay en esta casa de incultura humana.
Si los padres pudieran abrir los ojos y prescindir de tanta apariencia. ¿No os dais cuenta que vuestros hijos no son felices en este colegio?
un ex pai de compañia de María
RE: COMPAñIA DE MARIA18-04-2007
sen comentarios...
RE: COMPAñIA DE MARIA18-04-2007
A los niños de vez en cuando hay que mandarles cañita de la buena para enseñarles educación porque hay padres que los tienen asilvestrados, que en vez de tener hijos parece que tienen jabalíes. Para casos excepcionales, de niños que vienen absolutamente desmadrados, tenemos en nuestro centro una especie de sala de las torturas que es cosa fina.
Y nada, queridos creyentes, hay que domesticar a estes garrulines con la palabra del señor y con la estaca que después ellas se convierten en unas putitas y ellos en unos malotes de armas tomar...
MONJA TORTURADORA
RE: COMPAñIA DE MARIA20-04-2007
quiero denuciar la actitud beligerante de monja torturadora, pero como se puede tener una sala de tortura en un centro escolar...?
susi
RE: COMPAñIA DE MARIA20-04-2007
Es muy facil soltar todo tipo de mentiras delante de un ordenador, si tantas pruebas hay de malos tratos y de que el comedor es una porqueria que se denuncie tanto a sanidad, para que cierre el comedor, como a la policia y educacion de los malos tratos. Lo que pasa aqui es que estamos en epoca de matriculacion y al centro que le va bien se le quiere undir de cualquier forma y hay gente por ahi que sigue el juego, con esas ganas de bulla que todos ellos llevan dentro.
figo
RE: COMPAñIA DE MARIA20-04-2007
figo, seguro que estás más arrugada que un higo
lalo
RE: COMPAñIA DE MARIA01-05-2007
Quizais teñamos que polo grito no ceo a hora de falar do sistema escolar, non so o falar das MONJITAS. De todas formas eu estudiei alí, comín semrpe no comedor e confeso que a comida é bastante mala. O menú si que estaba exposto nunha galeria na entrada de conxerseria.

Eu tamén saín pola porta de atrás do colexio, parece mentira, despois de tantos anos.... Incluso o meu irmán pequeno tamén. Eso foi o que máis me doeu. Sendo os dous bos estudiantes e mellores alumnos. As nosas notas falaban por si solas
ocioloxia.wordpress.com
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados