Delmorrazo.com
Conectate al Morrazo
college application essay writing service voucher
Indispensables
Donde ...
Guia
CANGAS DEMASIADA POLITICA DE MALA CALIDAD12-01-2007
Nuestros políticos de derechas han demostrado ser corruptos, esto lo sabemos todos. Nuestros políticos de centro demuestran querer, pero no disponen de la suficiente energía personal para poder desarrollar con coherencia y personalidad, y nuestros políticos de izquierdas, lamentablemente para todos, predicar sin dar ejemplo es lo que se lleva.

Muchos de los planteamientos que nos presenta la izquierda canguesa podrían ser validos y aplicables a una nueva etapa de crecimiento y desarrollo en Cangas, pero es cada vez mas sabido que en las actuales filas de la militancia de izquierda y ecologismo cangues, hay casos muy graves y encubiertos de maltrato psicológico a la pareja y a los hijos, especulación, enriquecimiento personal a través de proyectos urbanísticos que deterioran irreversible la costa, desmedida necesidad de protagonismo, intolerancia, solidaridad, machismo, racismo, orgullo, falta de escrúpulos, rivalidad entre miembros de un mismo grupo, incapacidad de dialogo y mucha desconexión de la realidad. En definitiva, pobreza humana trajeada de verde ecológico y desmesuradamente preocupada por tener siempre razón.
Conductas contradictorias y mascaras personales parecen ser del denominador común de la raza política y militante sea cual sea su ideología.

Con este panorama, resulta complicado que los ciudadanos nos impliquemos gustosamente en el devenir del futuro de Cangas. ¿Que podríamos hacer para modificar esta situación? Quizás empezar individualmente por pararnos, y definir quienes somos, que queremos y que hacemos realmente por nosotros, por el otro y por el planeta. Si todos nos aplicásemos seriamente a ello, y consiguiéramos parar nuestra rueda personal de: Narcisismo- egoísmo, tendríamos al menos la oportunidad de saber que es lo importante y esencial, y a partir de ello crear y proponer soluciones correctas desde el enfoque de una verdad mas humilde y mas acorde con las urgentes necesidades del planeta y de miles de seres condicionados a llevar una vida que no les satisface.
Quizás así, a políticos y militantes no les quede otra solución que seguirnos para continuar alimentando su ego.


MTRIX


COMENTARIOS A ESTA DENUNCIA

RE: CANGAS DEMASIADA POLITICA DE MALA CALIDAD12-01-2007
e de paso tenderían que dinamitar os edificios que se esta construíndo este tipo enriba de Massó.
Pregúntome onde ten este tipo a vergonza que mentres escribe articulo en :http://buscador.vieiros.com/comunidade/foros/read.php?f=9&i=117498&t=117368 . vive grazas a permitir que se constrúan pisos na lina do litoral, a prezos só para turistas.
Ir a Massó e mirardes ou máximo horror do ladrillo personificado nesta construción.
Neste horror só para turistas ou pijo portavoz do foro ten comprados tres pisos con vistas a Massó, será para mirar os movementos de Ubaldino mais de preto e continuar a xogar a ser guerrilleiro como o che.
lino2
RE: CANGAS DEMASIADA POLITICA DE MALA CALIDAD13-01-2007
¿INDUSTRIA TURÍSTICA EN CANGAS?
Autor: TIAGO ARÍS
Data: 24-11-05 11:37

O DESENROLO DE CANGAS

Quero dar a miña visión sobre o futuro de Cangas, municipio como muitos atacado pola febre especulativa, e onde están as nosas mellores oportunidades. Considero que os nosos políticos locais estuveron e están moi influenciados polo análise realizado polo programa europeo PRODER II sobre o municipio no 2002, que advertía dunha serie de perigos como a degradación do medio ambiente e a especulación e propoñía medidas vertebradoras, de diversificación económica e de aproveitamento dos recursos naturais, culturais e humanos.

Entre as propostas de diversificación nomeaban as actividades turísticas.Parece ser que foi o único que entenderon os nosos brillantes políticos locais de todo o documento. A partires de aí soamente escoitamos o discurso da nova panacea para todos os males de Cangas.

Non quero ser despectivo coa industria turística, pero me gustaría que nos mostraran cifras do seu peso real na economía de Cangas e do seu ritmo de crecemento.

O único cine de Cangas pechou fai pouco, ¿non era unha industria directamente favorecida polos visitantes foráneos?.¿A actividade estacional chega para vivir doce meses o ano?¿É Sanxenxo un modelo para nós?.

Teño unha lista de case setenta empresas, asociacións e organismos de Cangas directamente relacionadas co mar. ¿Se lle están a dar as mellores condicións posibles para o desenrolo da súa actividade económica?¿Se lles ten en conta nas decisións que os afectan?.

En Ameixide, nave de 3.700 m2 a borde de mar, se quere facer talasoterapia; o Salgueirón, con 28.000 m2 de naves industriais, convertilo en porto deportivo. ¿Se poden construír bateas ou ter cetareas no monte?¿É a Portela (posible zona industrial no monte) o mellor sitio para reparar un barco ou para construír una peza de grandes dimensións?¿Son casetas de 20 metros cadrados e unha praza de amarre o único que precisan os mariñeiros?.

Hai un rapaz de Cangas que se chama Néstor que investiga para a NASA en Estados Unidos, outro que se chama Jaime constrúe barcos para a Copa América, outro...¿Terían a mais mínima posibilidade de traballar aquí?¿Por qué houbo industriais que non seguiron as recomendacións europeas de que España fora o balneario de vacacións de Europa?.

Hai muitas posibilidades que se poderían concretar en eses terreos a pé de mar que involucran Dominio PÚBLICO Marítimo Terrestre.
Xa foi unha desgracia que as administracións non os adquiriran no seu día. ¿É isto aínda posible?¿Non se debería iniciar un dialogo para estudiar posibilidades, para que os axentes económicos do sector fixeran propostas e pensaramos nun Cangas activo, creativo, con industria na súa ubicación idónea, e tamén, si ven a maiores, con turismo?.
Tiago Pérez Glez-Arís
Enxeñeiro técnico naval
Veciño de Cangas
foro vieiros
RE: CANGAS DEMASIADA POLITICA DE MALA CALIDAD13-01-2007
los terrenos de los edificios que estan haciendo por encima de Massó los vendió el mayor especulador de Cangas; y el hijo de este, dirigente del Foro Social, el ecoligista mas sinverguerza del Morrazo.
angel
1
    Añade delmorrazo.com a favoritos   Añadir a favoritos         delmorrazo.com como página de inicio    Página de inicio           Imprimir esta web    Imprimir
       Agrega tu enlace a delmorrazo.com      Agregar link        Sobre la edición de este sitio    Edición        Contacta con nosotros    Contacta
delmorrazo.com © Todos los derechos reservados